مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 04:252020-06-11سياسي

بخش کشاورزی درزنجان بایدتقویت شود


نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی،گفت: بخش کشاورزی در استان زنجان بایدتقویت شود، چرا که برای استان سود آوری خوبی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی خاتمی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری در محل استانداری زنجان، گفت: باید با نگاه ویژه در بخش اجرایی و تدوینی همکاری خوبی را آغاز کنیم و با یک نگاه تفاهم آمیز تر به تمام بخش ها نگاه کنیم.

وی با بیان اینکه ارتباطی که می تواند مکمل هم باشد و جای آن خالی است باید تقویت شود، اظهار کرد: در نظام دیوان سالاری کشور این رسوبات جا خشک کرده و باید همکاری کنیم تا بهره وری در تمام بخش های مختلف استان ارتقاء پیدا کند.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی، گفت: بخش صنعت و معدن استان بسیار مهم است و گام های خوبی در این بخش برداشته شده ولی برای افزایش بهره وری جای کار زیاد است.

خاتمی تاکید کرد: مهمترین سایت های معدنی کشور در سطح کشور در استان زنجان دارد ولی بهره وری در این بخش کم بوده و اتلاف منابع زیاد است.

وی به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: برای تحقق شعار سال همه باید دست به دست هم داده و برنامه ریزی کارشناسی شده داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش کشاورزی درزنجان بایدتقویت شود

بخش کشاورزی درزنجان بایدتقویت شود