مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 05:252020-06-11سياسي

هدفگذاری شورای شهر همدان توسعه کسب و کارهای خانگی است


توسعه کسب و کارهای خانگی با توجه به رشته های صنایع دستی در شورای شهر همدان هدفگذاری شده است.

- همدان- رییس شورای شهر همدان گفت: توسعه کسب و کارهای خانگی با توجه به رشته های صنایع دستی در شورای شهر همدان هدفگذاری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامران گردان صبح پنج شنبه در مراسم افتتاح بازارچه های دست آفرین خوشه میناکاری در همدان اظهار کرد: طی چند سال گذشته مقام معظم رهبری تأکیدات بسیاری بر موضوع رونق تولید ملی و حمایت از این حوزه ها داشته اند که در شورای شهر و شهرداری همدان نیز در کنار فعالیت های ذاتی سعی شده در حوزه کسب و کار ورود داشته باشیم.

وی افزود: فرهنگسرای ولایت همدان به عنوان مرکز تخصصی کسب و کار در منطقه خضر می تواند در زمینه مهارت آموزی و حمایت از مشاغل خانگی و صنایع دستی ورود کند و به توانمندسازی مناطق کم برخوردار و کاهش بیکاری در این مناطق کمک کند.

رییس شورای شهر همدان با بیان اینکه باید از ظرفیت همه فرهنگسراهای همدان استفاده کنیم، گفت: این نمایشگاه آغاز کاری برای فعال شدن بیشتر تمامی فرهنگسراهای همدان است تا مشارکت مردم را به خوبی در استفاده بهینه از این ظرفیت داشته باشیم.

گردان عنوان کرد: مسئله توجه به پر کردن اوقات فراغت و ارتقای سلامت اجتماعی خانواده ها از اولویت های مهم شورای شهر همدان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفگذاری شورای شهر همدان توسعه کسب و کارهای خانگی است

هدفگذاری شورای شهر همدان توسعه کسب و کارهای خانگی است