مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 05:252020-06-11بين الملل

پلوسی خواستار جمع آوری مجسمه ها و نمادهای نژادپرستانه از کنگره آمریکا شد


رییس مجلس نمایندگان آمریکا طی نامه ای خواستار جمع آوری 11 تندیس فرماندهان و سربازان ارتش کنفدراسیون که نمادهایی از برتری جویی نژادی در آمریکا هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی راهپیمایی های سراسری در آمریکا در اعتراض به قتل جورج فلوید شهروند 46 ساله سیاهپوست آمریکایی به دست افسر سفیدپوست شهر مینیاپولیس ایالت مینه سوتا ، نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته (چهارشنبه) خواستار جمع آوری 11 مجسمه فرماندهان و سربازان ارتش کنفدراسیون ایالات جنوبی آمریکا از کنگره شد.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه انگلیسی مترو ، پلوسی در نامه ای به رهبران کمیته مسئول مدیریت مسجمه های درون ساختمان کنگره آمریکا گفت: تندیس این افراد احترام به نفرت است نه میراث.

آنها باید جمع آوری شوند .

درخواست پلوسی در شرایطی صورت گرفته است که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا روز گذشته در پیامی توییتری با تغییر نام پادگان های نظامی که به یاد فرماندهان ارتش کنفدراسیون ایالات جنوبی آمریکا نام گذاری شده اند، مخالفت کرد.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه بی بی سی ، ترامپ در پیام خود تصریح کرد که این پادگان ها، بخشی از میراث بزرگ آمریکا هستند .

وی ادامه داد: ایالات متحده، قهرمانان خود را در این زمینه های مقدس تعلیم داده و به جنگ اعزام کرده است و در دو جنگ جهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلوسی خواستار جمع آوری مجسمه ها و نمادهای نژادپرستانه از کنگره آمریکا شد

پلوسی خواستار جمع آوری مجسمه ها و نمادهای نژادپرستانه از کنگره آمریکا شد