مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 06:202020-06-11اقتصادي

افزایش گیمرهای آنلاین در دوران کرونایی


بر اساس آمار منتشرشده، تعداد افراد علاقه مند به بازی های رایانه ای و کنسولی در دوران کرونایی نزدیک 50 درصد در سطح جهان افزایش یافته است، زیرا بیماری همه گیر کروناویروس جدید تعداد افراد زیادی را به خانه نشینی دعوت کرده است.

- ایسنا/خراسان رضوی بر اساس آمار منتشرشده، تعداد افراد علاقه مند به بازی های رایانه ای و کنسولی در دوران کرونایی نزدیک 50 درصد در سطح جهان افزایش یافته است، زیرا بیماری همه گیر کروناویروس جدید تعداد افراد زیادی را به خانه نشینی دعوت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیون هپ، توسعه دهندگان نرم افزارهای بازی( Unity Technologies) اعلام کردند: کاربران فعال روزانه بازی های رایانه ای و کنسولی بین ماه های ژانویه تا ماه مه 46 درصد افزایش یافتند.

این میزان افزایش در بازی های تلفن همراه 17 درصد بوده است.

بر اساس این گزارش، پیش از شیوع همه گیری کووید-19 دانلود بازی های گوشی همراه در یک سال 13 درصد افزایش یافته بود، اما این میزان در اوایل ماه مارس و با اجرای خانه نشینی افزایش بیشتری یافت.

جولی شوماکر، معاون این مرکز در بیانیه مطبوعاتی گفت: واقعیت این است با خانه نشینی افراد بیشتری به بازی می پردازند و این مخاطبان نه تنها به مدت طولانی تر مشغول بازی هستند، بلکه هزینه بازی را نیز با میزان بالایی در این دوران پرداخت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش گیمرهای آنلاین در دوران کرونایی

افزایش گیمرهای آنلاین در دوران کرونایی