مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 06:452020-06-11پزشكي

ساوه و زرندیه با کمبود نیروی متخصص پزشکی مواجه است


کمبود نیروی انسانی متخصص در رشته های طب اورژانس، عفونی، بیهوشی، نورولوژی و.

در ساوه و زرندیه احساس می شود.

- مهدی مصری در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک راه اندازی یک بیمارستان مخصوص بیماری های تنفسی در ساوه را یکی از اولویت های این شهرستان در بخش درمان، دانست و اظهار کرد: با توجه به قرار داشتن این شهرستان در کریدور مرکز به غرب کشور و رشد جمعیت سالانه ناشی از پذیرش مهاجران در اقصی نقاط کشور و تسریع در درمان بیماران حاد تنفسی، احداث این بیمارستان بیش از پیش احساس می شود.

وی افزود: باید برای دستیابی به نقطه ایده آل درمانی در شهرستان های ساوه و زرندیه باید برای رفع کمبودهای موجود در زمینه امکانات پزشکی، تخت های ویژه مثل ICU، اطفال و بزرگسال و امکانات آنژیوگرافی قلبی و مغزی برای بیماران سکته مغزی و قلبی، آزمایشگاه تشخیص سم شناسی تلاش کرد.

رییس دانشکده علوم پزشکی ساوه بیان کرد: همچنین کمبود نیروی انسانی متخصص در رشته های طب اورژانس، عفونی، بیهوشی، نورولوژی، فوق تخصص نوزادان و اطفال، فوق تخصص ریه، پزشکی قانونی، رادیولوژی، ارتوپدی، جراح عمومی، فوق تخصص ICU، قلب، داخلی در ساوه و زرندیه احساس می شود.

مصری خواستار ارتقای شاخص های دانشکده علوم پزشکی به دانشگاه با جذب رشته های بیشتر شد و ادامه داد: جایگاه رفیع شهر ساوه می طلبد تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساوه و زرندیه با کمبود نیروی متخصص پزشکی مواجه است

ساوه و زرندیه با کمبود نیروی متخصص پزشکی مواجه است