مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 06:502020-06-11اقتصادي

اجرای پروژه آموزش و ترویج تولید و مصرف محصولات ویژه زنان روستایی و عشایری در اهر


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر از شروع عملیات اجرای پروژه آموزش و ترویج تولید و مصرف محصول ویژه زنان روستایی و عشایری این شهرستان خبر داد.

  - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر از شروع عملیات اجرای پروژه آموزش و ترویج تولید و مصرف محصول ویژه زنان روستایی و عشایری این شهرستان خبر داد.

  محمد اسدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای مهارت های شغلی زنان، در خصوص موافقت نامه دفتر توسعه فعالیت های زنان روستایی و عشایری و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، عملیات اجرای پروژه ترویج و آموزش فرهنگ تولید و مصرف محصول گواهی شده و استاندارد در روستای یاورکندی به کشت لوبیا اختصاص پیدا کرد.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح، فرهنگ سازی در راستای تولید و مصرف محصولات کشاورزی سالم، ترویج روش ها و فنون جدید کشاورزی، فراهم کردن زمینه ایجاد و توسعه کسب و کار برای خانوارهای روستایی و عشایری با تولید محصولات گواهی شده، زمینه سازی در راستای بهبود کیفیت زندگی و سطح معیشت خانوار روستایی و عشایری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر افزود: در این سایت آموزشی تعداد 15 نفر از زنان روستایی عضویت دارند که همه ساله با فعالیت در کشت و تولید لوبیا چیتی جمعاً در سطح حدود 50 هکتار در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه آموزش و ترویج تولید و مصرف محصولات ویژه زنان روستایی و عشایری در اهر

اجرای پروژه آموزش و ترویج تولید و مصرف محصولات ویژه زنان روستایی و عشایری در اهر