مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 06:552020-06-11حوادث

افزایش 7 درصدی تماس های عملیاتی مرکز فوریت های پلیسی خراسان شمالی


معاون عملیات فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون 113 هزار و 171 مورد تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 در استان برقرار شده است، - ایسنا/خراسان شمالی معاون عملیات فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون 113 هزار و 171 مورد تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 در استان برقرار شده است، گفت: تماس های عملیاتی شده نسبت به سال گذشته در همین مدت هفت درصد افزایش داشته است.

سرهنگ علی پاکدل اظهار کرد: در طول سال جاری با بررسی به عمل آمده و همچنین تلاش 24 ساعته ماموران 102 هزار و 491 مورد تماس، عملیاتی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه در طول همین مدت 9 هزار و 808 مورد از تماس ها در حوزه راهنمایی و ارشاد بوده است، افزود: همه تلاش پلیس خدمت رسانی بهتر و مطلوب به شهروندان و همچنین برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه است.

وی ادامه داد: پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و در این رابطه با هیچ کسی تعارف ندارد.

سرهنگ پاکدل با تاکید بر اینکه رسیدگی به موقع به نیازهای پلیسی مردم همواره در دستور کار قرار دارد، یاد آور شد: 90 درصد از کل تماس های دریافتی با مرکز 110 عملیاتی شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 7 درصدی تماس های عملیاتی مرکز فوریت های پلیسی خراسان شمالی

افزایش 7 درصدی تماس های عملیاتی مرکز فوریت های پلیسی خراسان شمالی