مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 07:102020-06-11سياسي

اولویت بکارگیری نیرو درطرح های اقتصادی گناوه با نیروهای بومی باشد


اولویت بکارگیری نیرو در اجرای طرح های اقتصادی شهرستان گناوه با نیروهای بومی و بکارگیری این نیروهای باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی صبح پنج شنبه در دیدار با مدیرکل شیلات استان بوشهر اظهار داشت: صنعت شیلات نقش بسیار مهم و پتانسیل و ظرفیت بالایی در اشتغال، درآمدزایی، توسعه اقتصادی و افزایش درآمد ناخالص ملی در کشور دارد.

امام جمعه گناوه افزود: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است و ایشان در پیام مهم و ارزشمند خود همراه با نامگذاری سال بر حل مشکلات اقتصادی مردم تاکید فرمودند.

وی گفت: نقش مردم در رویارویی با مشکلات و رویدادهای پیش آمده برای نظام اسلامی از تهدیدها و تحریم های دشمنان تا مقابله با ویروس کرونا بسیار مؤثر، پررنگ و تأثیرگذار بوده است.

حجت الاسلام رکنی حسینی بیان کرد: در نظام مقدس اسلامی همواره مردم همراه و در کنار مسئولان بوده اند و حضور آنها در کنار مسئولان در همه عرصه های انقلاب راهگشا و گره گشا ی مشکلات بوده است.

امام جمعه گناوه با تاکید بر اهمیت توجه به زیرساخت های توسعه اقتصادی شهرستان عنوان کرد: استان بوشهر دارای مرز طولانی آبی با خلیج فارس است که ظرفیت بسیار بالایی برای ایجاد اشتغال و تحقق رونق اقتصادی و جهش تولید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت بکارگیری نیرو درطرح های اقتصادی گناوه با نیروهای بومی باشد

اولویت بکارگیری نیرو درطرح های اقتصادی گناوه با نیروهای بومی باشد