مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 07:352020-06-11اقتصادي

امکان خرید و فروش «دارا یکم» از اول تیر در بورس فراهم شد


معاون امور بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزیر اقتصاد از امکان معامله واحدهای سرمایه گذاری صندوق واسطه گری مالی یکم (ETF) در بازار بورس از ابتدای تیر ماه خبر داد.

- معاون امور بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزیر اقتصاد از امکان معامله واحدهای سرمایه گذاری صندوق واسطه گری مالی یکم (ETF) در بازار بورس از ابتدای تیر ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، عباس معمار نژاد در پاسخ به این سوال که چه زمانی واحدهای خریداری شده صندوق واسطه گری مالی یکم قابل معامله می شوند، گفت: تا آخر این هفته وضعیت etf های واگذار شده به مردم مشخص می شود و از اول تیر ماه این واحدهای سرمایه گذاری از طریق بورس قابل معامله و خرید و فروش می شوند.

همچنین به گفته معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی باقی مانده سهام دولت در سه بانک ملت، تجارت و صادرات به علاوه باقی مانده سهام دولت در بیمه البرز و بیمه اتکایی امین جمعاً به ارزش 23 هزار میلیارد تومان برآورد شده بود که قرار بود این سهام در قالب صندوق واسطه گری مالی یکم و با تخفیف 20 تا 30 درصدی به عموم مردم واگذار شود که در اولین تجربه از واگذاری اینگونه واحدها بیش از 3.

5 میلیون نفر از شهروندان ایرانی مشارکت کردند و هنوز کار تسویه و اختصاص واحدها به خریداران به طور کامل انجام نشده و قرار است از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان خرید و فروش «دارا یکم» از اول تیر در بورس فراهم شد

امکان خرید و فروش «دارا یکم» از اول تیر در بورس فراهم شد