مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 07:452020-06-11سياسي

بی احتیاط ها در تله کرونا!


می پرسم این همه توصیه می کنند در مراکز شلوغ بدون ماسک تردد نکنید چرا بی احتیاطی کردی؟ جواب سمیه به این سؤال خیلی کوتاه است: «اوایل خیلی مراعات می کردم، - می پرسم این همه توصیه می کنند در مراکز شلوغ بدون ماسک تردد نکنید چرا بی احتیاطی کردی؟ جواب سمیه به این سؤال خیلی کوتاه است: اوایل خیلی مراعات می کردم، احساس کردم کرونا کم شده و همه چیز آزاد شده فکر نمی کردم کرونا بگیرم برای همین هم دیگر ماسک نمی زدم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: یک پیام ساده؛ چون نمی ترسیدم کرونا بگیرم مراعات نکردم و مریض شدم.

با هر نفسی که می کشند صدها ویروس به هوا پرتاب می شود و دستگاه تهویه گویی بوی مریضی را به دماغ لطیف و محسن و سمیه و ساجده می کشاند؛ البته بوی الکل و آب اکسیژنه را هم همین طور.

بخش بیماران کرونایی در بیمارستان بهارلو تهران جایی است که همه می دانند برای ورود به آن باید ماسک بزنند و البته بعضی ها هم از ترس ابتلا به کرونا تخت گاز از جلوی در دور می شوند.

اما آن سوی در شیشه ای از آن ترس و واهمه بیرون از چاردیواری خبری نیست.

بدن های ضعیف و نفس های تنگ بیماران تصویر غم انگیزی ساخته است.

هشدارها درباره افزایش تعداد مبتلایان در تهران بالا رفته و کار به جایی رسیده که رییس ستاد مبارزه با کرونای استان تهران می گوید میزان مراجعان بیمارستان ها اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی احتیاط ها در تله کرونا!

بی احتیاط ها در تله کرونا!