مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 07:502020-06-11سياسي

حواشی دو خواننده سنتی/ از مُشت زنی همایون تا ویدیوی جنجالی سینا سرلک


روزهای کرونایی همچنان در حال عبورند و این هنرمندان حوزه های مختلف موسیقی هستند که عمده فعالیت های خود را متمرکز بر فضای مجازی و اجراهای آنلاین کرده اند.

- حاشیه ها و اتفاقات ناشی از کرونا بود که پای بسیاری از هنرمندان و خوانندگان کمتر دیده شده در رسانه ها را به رسانه های دیداری و شنیداری باز کرد و آنچنان مورد وثوق مخاطبان و خبرنگاران و فعالان این عرصه قرار گرفت که دربرگیرنده ابعاد مختلفی شد و قطعاً می تواند در ایام پساکرونایی که هنوز آغاز آن معلوم نیست، مورد بررسی و واکاوی بیشتری قرار گیرد.

همایون شجریان، کنسرت آنلاین، بوکس و چند داستان دیگر! بدون تردید همایون شجریان یکی از معتبرترین و بهترین خوانندگان موسیقی کشورمان است که اگرچه در سال های اخیر تلاش کرده تجربه های متفاوت تر از پدر هنرمندش را از سر بگذراند، اما همچنان به عنوان یک خواننده تراز اول موسیقی در جامعه مخاطبان معرفی می شود.

او اکنون یکی از هنرمندان برگزیده موسیقی کشورمان است که حتی در نظام اقتصادی موسیقی یکی از سردمداران جذب مخاطب حداکثری است.

او به مدد تعدادی از دوستان هنرمندش از جمله سهراب پورناظری در این سال ها قطعاً و یقیناً در کنار تعدادی انگشت شمار از هنرمندان فعال موسیقی از جمله علیرضا قربانی و محمد معتمدی و برخی دیگر تلاش کرده با پیدا کردن ذائقه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواشی دو خواننده سنتی/ از مُشت زنی همایون تا ویدیوی جنجالی سینا سرلک

حواشی دو خواننده سنتی/ از مُشت زنی همایون تا ویدیوی جنجالی سینا سرلک