موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 08:002020-06-11فرهنگي

سرگذشت فلسفه غرب منتشر شد


به تازگی کتاب «سرگذشت فلسفه غرب» به روایت آلن دوباتن و با ترجمه ی میثم محمد امینی و به همت نشرکرگدن منتشرشده است.

- به تازگی کتاب سرگذشت فلسفه غرب به روایت آلن دوباتن و با ترجمه ی میثم محمد امینی و به همت نشرکرگدن منتشرشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هرکسی که مختصر آشنایی با فلسفه و تاریخ فلسفه داشته باشد، نام های بزرگی از میان فیلسوفان و اندیشه های آن ها به گوشش خورده است.

شاید علی رغم جذابیتی که این نام ها و اندیشه ها برایش داشته است، گاهی حس کرده نمی تواند راهی به فهم آن ها بیابد.

شاید بارها از خود پرسیده مگر می شود از پس دشواریِ این اندیشه ها، راهی به فهم آن ها برد؟ شاید می خواسته بداند از قِبَل اندیشه های متفکرانی چون افلاطون، ارسطو، هیوم، کانت هگل، نیچه و … چگونه می تواند پاسخی برای پرسش های بنیادین خود بیابد؟ شاید بارها در پی یافتن کاربرد این اندیشه ها برای زندگی امروز خود برآمده است؛ و چه بسا بارها نیز از یافتن پاسخی روشن، همه فهم و امروزین برای پرسش های معاصر خود مأیوس شده است.

آلن دوباتن و همکارانش در سایت مدرسه زندگی به خوبی متوجه شده اند که برای یافتن پاسخ چنین پرسش هایی از دل تاریخ فلسفه ناگزیر از گزینش اند؛ گزینش به عنوان بخشی گریزناپذیر از زیستن در جهانی مملو از اطلاعات.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگذشت فلسفه غرب منتشر شد

سرگذشت فلسفه غرب منتشر شد