مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 08:502020-06-11اقتصادي

مشکلات تولید کنندگان به خاطر بی ثباتی سیاست ها


رییس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی زنجان گفت: بی ثباتی سیاست ها، مقررات و رویه های اجرایی کسب و کارها، مشکلات عدیده برای تولیدکنندگان ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی یگانه امروز در جلسه فوق العاده شورای مدیران منطقه 5 سازمان بازرسی کل کشور، با بیان اینکه موضوعات بانکی، تخصیص ارز و مسائل گمرکی عمده مشکلات واحدهای تولیدی استان را شامل می شود، اظهار کرد: پایش محیط کسب و کار به صورت کشوری در بازه زمانی هر سه ماه و فصلی در استان ها صورت می گیرد که در این رابطه پنج مورد از مشکلات استان نیز احصا و برای بهبود وضعیت پیشنهاد شده است.

وی قابل پیش بینی نبودن تغییرات قیمت مواد اولیه، بی ثباتی سیاست ها و مقررات و رویه های اجرایی ناظر بر کسب و کارها را از جمله مشکلات مهم حوزه اقتصاد استان عنوان کرد و افزود: تامین مالی از بانک ها، تولید و عرضه نسبتا آزاد کالاهای غیر استاندارد و تقلبی در بازار و رویه های اداری برخی دستگاه های دولتی نیز از دیگر مشکلات مهم حوزه اقتصاد استان است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی زنجان با اشاره به کمبود مواد اولیه واحدهای تولیدی روی استان، افزود: واحدهای تولیدی روی در بحث تامین مواد اولیه نیز با مشکلات بسیار زیادی روبرو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات تولید کنندگان به خاطر بی ثباتی سیاست ها

مشکلات تولید کنندگان به خاطر بی ثباتی سیاست ها