مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 09:302020-06-11ورزشي

حضور ورزشکاران در میادین بین المللی صحنه جهاد است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: وقتی ورزشکاران ما با بدن و اخلاق سالم به عنوان سمبلیک در صحنه های بین المللی حاضر می شوند، آن صحنه ها را به صحنه جهاد تبدیل می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر پنج شنبه در جمع پهلوانان و باستانی کاران بیرجند با اشاره به اهمیت ورزش در زندگی انسان بیان کرد: ورزش، شکوفایی استعدادهای مختلفی بوده که خداوند در وجود انسان ها قرار داده است.

وی با بیان اینکه ورزش وسیله ای برای شکر استعدادهای جسمانی است، اظهار کرد: ورزش باستانی یکی از بهترین ورزش ها محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ورزش زورخانه ای و باستانی استعدادهای بدن را بالفعل می کند، اظهار کرد: اخلاق و گذشت از جمله خصوصیت ها و ویژگی های زیبای ورزش باستانی است.

آیت الله عبادی رسیدن به آرمان های الهی و انسانی را هدف نهایی ورزش باستانی دانست و گفت: زمانی که این آرمان ها با ورزش تلفیق شود دارای دنیایی از معنی می شود.

وی با بیان اینکه مرشدها از فرهنگ ولایی و تبرک به امام علی (ع) اجرا می کنند تا بگویند سمبل قهرمانی ما سردار حاج قاسم سلیمانی است، گفت: هدف ورزشکاران ولایی این است که در پیروزی های سمبلیک، پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در بیاورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ورزشکاران در میادین بین المللی صحنه جهاد است

حضور ورزشکاران در میادین بین المللی صحنه جهاد است