مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 10:002020-06-11پزشكي

نگرانی جدی در خصوص کرونا در زندان های کرمان وجود ندارد / ایجاد بندهای قرنطینه


رییس کل دادگستری کرمان با اشاره به اینکه درباره وضعیت زندان های استان در خصوص کرونا جای نگرانی جدی وجود ندارد، گفت: تمهیدات لازم با ایجاد بندهای قرنطینه اندیشیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، یدالله موحد در جلسه بررسی وضعیت زندان های استان کرمان اظهار کرد: اداره کل زندان های استان کرمان در تعامل با دانشگاه علوم پزشکی و سایر مجموعه های مرتبط از ورود بیماران مبتلا به کرونا به بندهای بسته جلوگیری کرده است.

وی تصریح کرد: با اتمام زمان مرخصی برخی مددجویان و افزایش ورودی ها به زندان ها نگرانی هایی درباره احتمال ورود این ویروس به زندان ها ایجاد شده که با انجام تدابیر لازم تلاش می شود که از ورود این بیماری به زندان ها جلوگیری شود.

رییس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر این مطلب که وضعیت سلامت مددجویان زندان ها از ابتدای شیوع ویروس کووید 19 به صورت مستمر مورد سنجش قرار گرفته و به شدت تحت کنترل است، اظهار داشت: لازم است به خانواده زندانیان اطمینان لازم داده شود که وضعیت سلامت مددجویان زندان ها همواره تحت سنجش و بررسی است تا از نگرانی های آنها جلوگیری شود.

موحد گفت: دادگستری استان کرمان تلاش می کند که از مجاری قانونی لازم زمینه تمدید مرخصی برخی مددجویان زندان ها را دنبال کرده و با سایر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی جدی در خصوص کرونا در زندان های کرمان وجود ندارد / ایجاد بندهای قرنطینه

نگرانی جدی در خصوص کرونا در زندان های کرمان وجود ندارد / ایجاد بندهای قرنطینه