مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 10:052020-06-11ورزشي

بازی شغل بچه هاست، در آن دخالت نکنید


مشکل کجاست که بیشتر بچه ها نمی توانند تنها بازی کنند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شهروند نوشت: بچه های این دوره و زمانه اغلب تنها هستند؛ تک فرزندهایی که خواهر و برادر هم بازی ندارند.

بازی های گروهی بچه های کوچه و محله هم نسبت به قدیم خیلی کمتر شده و با تغییر شرایط و سبک زندگی مردم، بیشتر بچه ها باید خود را در فضای خانه و با اسباب بازی سرگرم کنند.

تا همین چند ماه پیش مهد کودک، کلاس های ورزشی و هنری و سرگرمی های بیرون از خانه دایر بود و بچه ها چند ساعتی از روز در محیط آموزشی- سرگرمیِ گروهی قرار می گرفتند، اما در شرایط اپیدمی ویروس کووید-19 از این نعمت هم محروم شدند و بچه ها ماندند و روزهای طولانی بهار و خانه ای کوچک که باید در آن سرگرم شوند.

شاید بیشترین گلایه پدران و مادران از روزهای در خانه ماندن، سرگرم کردن بچه ها باشد.

اما اگر بچه ها مهارت مستقل بازی کردن داشته باشند، دیگر نیازی به ساعت ها تماشای تلویزیون و بازی با تبلت نیست؛ والدین هم می توانند زمانی برای خود در خانه داشته باشند، اما مشکل کجاست که بیشتر بچه ها نمی توانند تنها بازی کنند؟ دکتر لارا، روانشناس کودک است.

او در توصیه به والدین برای سوق دادن بچه ها به مستقل بازی کردن می گوید در برنامه های روزانه خود، زمانی برای تنها بازی کردن بچه ها تعریف کنید؛ مثلا هر روز صبح بعد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی شغل بچه هاست، در آن دخالت نکنید

بازی شغل بچه هاست، در آن دخالت نکنید