مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 10:052020-06-11اقتصادي

دهیاری ها و شهرداری ها اعتبارات ارزش افزوده را صَرف هزینه های جاری نکنند


دهیاری ها و شهرداری ها از ظرفیت اعتبارات ارزش افزوده برای پروژه های عمرانی و خدمات زیرساختی و زیربنایی در روستاها و شهرها استفاده کنند و از صرف این اعتبارات برای هزینه های جاری پرهیز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، محمد تقی زاده معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری تهران در جلسه بررسی مشکلات شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا که صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: همه مصوبات جلسات بازآفرینی شهری در سطح استان تهران باید توسط دفتر فنی استانداری بازبینی شده و همه دستگاه های مرتبط مکلف به اجرای آن ها شوند.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی روستاهای استان تهران موضوع طرح های هادی است که در این زمینه مسائل حقوقی اراضی قابل الحاق به بافت روستاها از معاونت حقوقی ریاست جمهوری در حال پیگیری است.

معاون استاندار تهران افزود: بالا بودن سطح آب های زیرزمینی و جاری شدن روان آب های جنوب تهران به دشت ورامین یکی از چالش های اصلی استان است و باید از ظرفیت های محلی شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا برای تکمیل شبکه فاصلاب و تصفیه خانه ها استفاده و مشکل خرید انشعابات حل شود.

تقی زاده تصریح کرد: برای تأمین آب روستاهایی که سال گذشته با کم آبی حاد مواجه شدند تدابیر لازم اندیشیده شود تا در تابستان پیش رو کمترین تنش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهیاری ها و شهرداری ها اعتبارات ارزش افزوده را صَرف هزینه های جاری نکنند

دهیاری ها و شهرداری ها اعتبارات ارزش افزوده را صَرف هزینه های جاری نکنند