مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 10:052020-06-11اقتصادي

کمیته نرخ گذاری مسکن در همدان ایجاد شود


در همدان کمیته نرخ گذاری مسکن با حضور افراد متخصص ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، کامران گردان ظهر امروز در در جمع مدیران مربوط به حوزه مسکن در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در همدان خرید و فروش مسکن به عنوان سرمایه گذاری و سود انجام می شود اظهار کرد: قیمت گذاری کاذب در برخی از سایت ها انجام می شد به طوری که ساختمان ساخته نشده را قیمت گذاری می کردند و امروز خوشبختانه این اتفاق محدود شده است.

وی با بیان اینکه مشاوران املاک در گرانی مسکن تأثیر دارند اما صد درصدی نیست افزود: اگر حق الزحمه مشاوران املاک به شکلی تعیین شود که تابع قیمت مسکن نباشد، اثر مشاوران املاک را در قیمت نهایی مسکن منتفی خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه در مناطق شمال جغرافیایی شهر همدان جاذبه های توریستی رخ نداده که سرمایه گذاران رغبتی به ساخت و ساز در آن داشته باشند تصریح کرد: ما حتی با رایگان کردن دو نیم و طبقه در مناطق توانمندسازی هم موفق نبودیم که شاهد ساخت و ساز در این محدوده باشیم.

وی با بیان اینکه باید جاذبه هایی در مناطقی که امکان توسعه شهر وجود دارد، ایجاد شود تا رغبت به ساخت و ساز نیز حصول شود ادامه داد: در همدان کمیته نرخ گذاری مسکن را ایجاد کنیم و از افرادی که در این حوزه تخصص دارند، اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته نرخ گذاری مسکن در همدان ایجاد شود

کمیته نرخ گذاری مسکن در همدان ایجاد شود