مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 10:152020-06-11پزشكي

کرونا تا دو سال آینده با ماست/ کرونا توسعه الکترونیک را به دنبال دارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه کرونا تا دو سال آینده با ماست و باید زندگی با کرونا را یاد بگیریم گفت: کرونا موجب توسعه الکترونیک می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، رشید حیدری مقدم ظهر امروز در مجمع بسیجیان استان همدان اظهار کرد: استنباط ما این بود که ویروس کرونا یک جنگ بیولوژیک است و هنوز هم گستره آن فراتر از شیوع یک ویروس است زیرا این ویروس هر بار روی دیگری از خود نشان می دهد.

وی با بیان اینکه کشورهایی که از کرونا جان سالم به در می برند از نظر اقتصادی، اجتماعی و سلامت از سایر کشورها پیشروتر خواهند بود گفت: بزرگترین دستاورد کرونا نزدیک کردن بشریت به خدا بود و معادلات به سمت دین و معنویت تغییر کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه تمام کشورهایی که لاف قدرت می زدند در مقابله با کرونا کاری از پیش نبرده و پوچ بودند افزود: کشورهایی ما را از نظر سلامت پایین می دانستند، این در حالی است که ما اکنون 82 میلیون نفر را از طریق سامانه سیب مانیتور می کنیم.

وی با بیان اینکه تبعیض نژادی در آمریکا وجود داشت اما در ایام کرونا عیان شد تصریح کرد: 40 میلیون بیکار در آمریکا نمایان شده که این موضوع نشان می دهد این کشور چه وضعیتی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا تا دو سال آینده با ماست/ کرونا توسعه الکترونیک را به دنبال دارد

کرونا تا دو سال آینده با ماست/ کرونا توسعه الکترونیک را به دنبال دارد