مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 11:102020-06-11سياسي

ضرورت تبیین تمدن ایرانی اسلامی به کشورهای همسایه


نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تبیین تمدن ایرانی اسلامی به ویژه توسط رسانه های گفتاری و نوشتاری و به زبان های مختلف تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تبیین تمدن ایرانی اسلامی به ویژه توسط رسانه های گفتاری و نوشتاری و به زبان های مختلف تاکید کرد.

اللهوردی دهقانی روز پنجشنبه، بیست و دوم خرداد ماه در کنفرانس علمی بررسی راهکارهای مقابله با نفوذ رژیم صهیونیستی در قفقاز جنوبی با تاکید بر ارمنستان با بیان این مطلب اظهار کرد: افغانستان، پاکستان و حتی عراق، حوزه تفکر تمدن، هنجار و سنت ایرانی اسلامی هستند و اگر نتوانسته ایم از این فرصت استفاده کنیم، ضعیف عمل کرده ایم.

وی با بیان اینکه تفکر شیعی موجب یکپارچه شدن ایران شد، بیان کرد: ما ابزارهایی داریم که قومیت های مختلف را کنار هم و حول محور ولایت مطلقه فقیه جمع کرده است و بدون مشکل کنار هم زندگی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: امروزه، اسراییل مانند گنجشکی در دست جمهوری اسلامی است که با اندکی فشار خفه می شود.

وی تصریح کرد: دست جمهوری اسلامی از دریای مدیترانه تا اقیانوس هند و آب های آزاد است، تا به امروز چه کسی جرات حمله موشکی به پایگاه های نظامی آمریکا را داشته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبیین تمدن ایرانی اسلامی به کشورهای همسایه

ضرورت تبیین تمدن ایرانی اسلامی به کشورهای همسایه