مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 11:152020-06-11بين الملل

هند به کمیسیون آمریکایی آزادی مذهبی ویزا نداد


هند درخواست سفر اعضای هیئت دولت آمریکا را که به دنبال بازنگری در آزادی مذهبی این کشور بودند، رد کرد و گفت که آژانس های خارجی در جایگاهی نیستند که حقوق قانونی شهروندان هندی را تشخیص دهند.

- هند درخواست سفر اعضای هیئت دولت آمریکا را که به دنبال بازنگری در آزادی مذهبی این کشور بودند، رد کرد و گفت که آژانس های خارجی در جایگاهی نیستند که حقوق قانونی شهروندان هندی را تشخیص دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، از زمانی که دولت هند در سال 2014 قدرت را به دست گرفته است، به دلیل حملات به مسلمانان مورد انتقاد قرار گرفته و هیئت دولت آمریکا نیز خواستار آن است که بزرگ ترین دموکراسی دنیا در کنار چین، ایران، روسیه و سوریه به عنوان کشوری با ملاحظات ویژه تعیین شود.

این خواسته کمیسیون ایالات متحده در امور آزادی مذهبی بین المللی در یک گزارش ماه آوریل که علیه مقامات دولت نارندرا مودی ، نخست وزیر هند تحریم هایی را وضع کرده بود، مطرح شد.

این تحریم ها بعد از آن وضع شد که مودی اقلیت مسلمان هند را از شمولیت یک قانون جدید شهروندی محروم کرده بود.

سابرانیام جایشانکار ، وزیر امور خارجه هند اظهار کرد که دولت سرسختانه گزارش های کمیسیون را رد کرده چرا که با وجود دانش کمی که این کمیسیون از حقوق شهروندی هندی داشته، بسیار متعصبانه و سوگیرانه بوده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هند به کمیسیون آمریکایی آزادی مذهبی ویزا نداد

هند به کمیسیون آمریکایی آزادی مذهبی ویزا نداد