مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 11:402020-06-11سياسي

کم آبی؛ مهم ترین مشکل کشاورزی در دشت ورامین


کم آبی، مهم ترین مشکل کشاورزی دشت ورامین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حسین کاغذلو ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات شهرستان های جنوب شرق تهران که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در فرمانداری ورامین برگزار شد، اظهار کرد: تشکیل شرکت تعاونی پسماند به منظور دفع بهداشتی زباله های جنوب شرق موضوع مهمی است که با وجود برگزاری جلسات متعدد به نتیجه مطلوب نرسیده است.

وی گفت: شرکت پسماند علاوه بر دفع بهداشتی زباله، نقش مهم و مؤثری در ایجاد درآمد پایدار در منطقه دارد، ولی تاکنون اقدام مؤثری برای راه اندازی اصولی آن صورت نگرفته است.

فرماندار شهرستان ورامین افزود: علاوه بر زباله های خانگی، دفع زباله های شهرک صنعتی چرمشهر و سالاریه نیز به مشکلی برای شهرستان ورامین تبدیل شده و لازم است تا هر چه سریع تر موضوع راه اندازی تصفیه خانه شهرک صنعتی چرمشهر و انتقال زباله های خشک آن تعیین تکلیف شود.

کاغذلو گفت: سال ها قبل به منظور احداث سوله مدیریت بحران، زمینی در منطقه چاله غازان ورامین در نظر گرفته شده که تاکنون اقدامی در خصوص آن صورت نگرفته است.

وی اظهار کرد: پس از سال ها انتظار، با تلاش دولت تدبیر و امید فاز نخست محور ورامین-چرمشهر حدفاصل روستای آبباریک آسفالت و تعریض شد که در سفر سال گذشته وزیر راه، دستور جمع آور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم آبی؛ مهم ترین مشکل کشاورزی در دشت ورامین

کم آبی؛ مهم ترین مشکل کشاورزی در دشت ورامین