مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 13:052020-06-11اقتصادي

تخصیص اعتبار 42 میلیارد ریالی برای زیرساخت شهرک های صنعتی لردگان


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال 99 بالغ بر 42 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های عمرانی در دو شهرک و ناحیه صنعتیِ مستقر در شهرستان لردگان اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا فلاح عصر امروز در جلسه هم اندیشی با فرماندار لردگان گفت: در سال 99 بالغ بر 42 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های عمرانی در دو شهرک و ناحیه صنعتیِ مستقر در شهرستان لردگان اختصاص یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری افزود: عملیات خاکی و اجرای آسفالت، ایجاد شبکه های توزیع آب و گاز و همچنین تهیه تابلوهای راهنمایی و رانندگی با مجموع 25 میلیارد و 510 میلیون ریال در شهرک صنعتی لردگان و اجرای عملیات خاکی، تهیّه مصالح برای خط انتقال آب و تجهیز آب گیر با مجموع 17 میلیارد ریال در ناحیه صنعتی لردگان(سندگان) از جمله پروژه هایی هستند که این شرکت در راستای آماده سازی بسترهای سرمایه گذاری در شهرستان لردگان اجرا کرده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته نزدیک به 7 هکتار زمین در قالب 30 قرارداد به متقاضیان سرمایه گذاری در دو شهرک و ناحیه صنعتیِ مستقر در شهرستان لردگان اختصاص یافت، اظهار داشت: تا پایان سال 98 در مجموع بیش از 63 هکتار زمین به منظور ایجاد طرح های تولیدی و خدماتی به 196  متقاضی در محدودیّات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار 42 میلیارد ریالی برای زیرساخت شهرک های صنعتی لردگان

تخصیص اعتبار 42 میلیارد ریالی برای زیرساخت شهرک های صنعتی لردگان