مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 13:252020-06-11اقتصادي

صادرات بیش از 16 میلیون دلاری صنایع دستی آذربایجان غربی


مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی از صادرات بیش از 16 میلیون دلار صنایع دستی استان طی سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی از صادرات بیش از 16 میلیون دلار صنایع دستی استان طی سال گذشته خبر داد.

جلیل جباری 22خرداد در نشست خبری که درحاشیه برگزاری تور خبری آبشار سوله دوکل در جمع خبرنگاران برگزار شد، با اشاره به حمایت در جهت حفظ اشتغال حوزه صنایع دستی، ترویج برگزاری کارگاههای صنایع دستی از جمله سنگ تراشی را از برنامه های مهم این اداره کل طی سال جاری برشمرد و افزود: طی سال گذشته بیش از 16 میلیون دلار ارزش صنایع دستی صادراتی هنرمندان و صنعتگران استان بود که 12 میلیون دلار آن رسمی و مابقی به صورت چمدانی بود.

وی با بیان اینکه تقاضا برای سرمایه گذاری در استان افزایش یافته است،گفت: لازم است بروکراسی اداری و موانع سرمایه گذاری در استان رفع شود تا سرمایه گذاران رغبت بیشتری برای سرمایه گذاری در استان داشته باشد تا علاوه بر بهبود زیر ساختهای گردشگری، کسب و کار نیز در منطقه رونق بیشتری یابد.

وی با بیان اینکه مراکز اقامتی، هتل ها و مهمانسراهای به خاطر شروع کرونا از اسفند ماه تعطیل شده بودند، افزود: میزان خسارت وارده به بخش گردشگری استان نزدیک به 40 میلیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات بیش از 16 میلیون دلاری صنایع دستی آذربایجان غربی

صادرات بیش از 16 میلیون دلاری صنایع دستی آذربایجان غربی