مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 14:302020-06-11اقتصادي

7 میلیارد ریال اعتبار برای آب شرب روستایی اردبیل اختصاص یافت


فرماندار اردبیل از اختصاص 7 میلیارد ریال اعتبار برای آب شرب روستایی در شهرستان اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود امامی یگان در حاشیه بازدید از بخش ثمرین اظهار کرد: حدود 7 میلیارد ریال برای آب شرب روستایی و نیز هم چنین برای بهسازی پروژه های روستایی یک میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: امسال برنامه ریزی کرده ایم که از محل اعتبارات ملی از سهم شهرستان اردبیل 50 میلیارد برای طرح آبیاری کم فشار در سطح شهرستان اردبیل جذب کنیم که از این میزان 20 میلیارد تومان برای بخش ثمرین در نظر گرفته شد که برای دو هزار و 800 هکتار از اراضی این بخش طرح آبیاری کم فشار اجرا خواهد شد.

فرماندار اردبیل از اختصاص بالغ بر 5 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات شهرستانی به پروژه های مختلف بخش ثمرین خبر داد و افزود: امسال در حوزه آسفالت راه های روستایی بخش ثمرین یک و نیم میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

امامی یگانه با اشاره به مطالعات علاج بخشی سه سد معیشتی بخش ثمرین نزدیک به یک میلیارد تومان برای مطالعات در این راستا اختصاص داده شد افزود: یک میلیارد و 400 میلیون تومان نیز به شهرداری ثمرین برای تکمیل ساختمان آتش نشانی و ساماندهی ورودی و کمربندی این بخش اختصاص داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 میلیارد ریال اعتبار برای آب شرب روستایی اردبیل اختصاص یافت

7 میلیارد ریال اعتبار برای آب شرب روستایی اردبیل اختصاص یافت