مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 17:202020-06-11اقتصادي

تخریب 10 دهنه پل فومن در سیل های اخیر/ تکمیل پل های نیمه تمام مطالبه مردم است


فرماندار فومن با اشاره به تخریب 10 دهنه پل در سیل های اخیر در این شهرستان، گفت: تکمیل پل های نیمه تمام مطالبه مهم مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا محسنی امروز (پنجشنبه) در جلسه ستاد بحران فومن با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در زمینه تکمیل پروژه احداث پل ها نیمه کار در این شهرستان، اظهار کرد: متأسفانه طولانی شده تکمیل و بهره برداری از این پل ها به یک معضل اجتماعی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه بهره برداری از این پروژه ها مطالبه مهم مردم شهرستان است، گفت: با بررسی وضعیت این پروژه های متوجه می شویم پل کلفت با اختصاص اعتبار بعد از دو سال تنها از پیشرفت 10 درصدی برخوردار بوده و تنها تجهیز کارگاه شده است.

محسنی در ادامه با اشاره به اینکه برای تکمیل این پل نیازمند اعتبار هشت میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار هستیم، افزود: باید تلاش شود از اعتبارات ملی برای تکمیل و بهره برداری از این پل استفاده شود.

وی به پیشرفت فیزیکی 55 درصدی پل سید آباد در 9 ماه گذشته اشاره و با بیان اینکه این تکمیل این پل نیز نیازمند اعتبار چهار میلیارد تومانی است، تصریح کرد: پل خسرو آباد نیز 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار فومن با تأکید بر اینکه مهم ترین مطالبه مردم فومن تکمیل پل کلفت است، متأسفانه تخریب این پل سبب شده که مردم مسیر دسترسی خود را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 10 دهنه پل فومن در سیل های اخیر/ تکمیل پل های نیمه تمام مطالبه مردم است

تخریب 10 دهنه پل فومن در سیل های اخیر/ تکمیل پل های نیمه تمام مطالبه مردم است