مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 19:152020-06-11فناوري

حریم شخصی مردم در شبکه ملی اطلاعات بهتر کنترل می شود


یکی از ویژگی های مهم شبکه ملی اطلاعات حفظ داده های دستگاه های دولتی و حریم شخصی افراد جامعه است که می تواند در مواردی مانند حمله هکرها نقش محوری ایفا کند.

- امیر ناظمی معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه حریم خصوصی در شبکه ملی اطلاعات بهتر کنترل می شود، گفت: مهم ترین خصوصیت شبکه ملی اطلاعات امکان تبادل داده یا اطلاعات بین دستگاه های دولتی بدون دخالت اینترنت است اما متأسفانه یکی از خلاءهایی که در این رابطه وجود دارد نداشتن دانش فنی مدیران کلان کشور است که باید نسبت به آموزش آنها گام های خوبی برداشته شود.

* ایجاد درگاه امنیتی برای همه نهادهای دولتی و خصوصی وی افزود: در حال حاضر برای جلوگیری از سرقت های اطلاعاتی یا داده های دولتی و خصوصی باید درگاه امنیتی برای همه نهادها و سازمان ها ایجاد شود که بتوان با استفاده از آن در یک فاصله زمانی مشخص امکان تغییر اطلاعات در آن به عدد صفر برسد.

* مهم ترین مقوله در شبکه ملی اطلاعات دانش آی تی متداول و دانش دولت الکترونیک رییس سازمان فناوری اطلاعات تصریح کرد: امروز یکی از مهم ترین مباحث مهم در شبکه ملی اطلاعات 2 موضوع دانش آی تی متداول و دانش دولت الکترونیک است که از اهمیت زیادی نه تنها برای رشد علم و فنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریم شخصی مردم در شبکه ملی اطلاعات بهتر کنترل می شود

حریم شخصی مردم در شبکه ملی اطلاعات بهتر کنترل می شود