مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 05:102020-06-12اقتصادي

پرفروش ترین خودروهای برقی در بازار نروژ


این گزارش به مروری بر خودروهای برقی محبوب و پرطرفدار در بازار نروژ در بازه زمانی ژانویه تا مه 2020 می پردازد.

- فولکس واگن پاسات جی تی ای (Volkswagen Passat GTE) :میزان فروش 633 دستگاه مرسدس بنز ای کیو سی (Mercedes Benz EQC): میزان فروش 624 دستگاه اشکودا سیتیگو برقی (Skoda Citigo EV): میزان فروش 596 دستگاه پیشتر نیز گزارش های قبلی نشان می داد میزان فروش خودروهای برقی که شامل خودروهای تمام الکتریکی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی می شود، در بازار نروژ در سومین ماه از سال جاری میلادی، مارس 2020 ، با ثبت 75.

2 درصد تمامی رکوردهای قبلی را نیز شکست و پشت سر گذاشته است.

با توجه به افزایش محبوبیت و استقبال از خودروهای برقی و الکتریکی بسیاری از شرکت های خودرو سازی در جهان تصمیم گرفته اند که به تولید و توسعه خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست بپردازند و بدین ترتیب نظر و توجه خیلی عظیمی از مشتریان خود را در بازارهای جهانی جلب کنند.

در این میان به نظر می رسد برخی از کشورها بیش تر از سایر مناطق جهان از خودروهای برقی استقبال کرده اند که از جمله آن ها می توان به کشورهای شمال اروپا و منطقه اسکاندیناوی همچون نروژ، سوئد، دانمارک و فنلاند اشاره کرد.

نروژ به عنوان یک کشور سرسبز و کم جمعیت در شمال قاره اروپا و منطقه اسکاندیناوی یکی از پیشگامان محافظت از محیط زیست و کاهش انتشار میزان آلای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرفروش ترین خودروهای برقی در بازار نروژ

پرفروش ترین خودروهای برقی در بازار نروژ