مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 05:252020-06-12سياسي

این زن به تنهایی یک اداره کار و اشتغال زایی است


خانم ارشادی زنی فارسانی است که تاکنون برای صدها یا هزاران نفر اشتغال زایی کرده و به جای اینکه به افراد بی بضاعت کمک پولی کند، به آنان حرفه ای برای درآمدزایی آموزش داده است.

- در پاسخ به سؤال اولم برای معرفی خودش اینطور توضیح داد.

فرزانه ارشادی هستم، اهل شهر فارسان و از دیار پر افتخار بختیاری، از همان سال های جوانی حرفه های مختلفی را آموزش دیدم، گل دوزی، عروسک سازی، مکرومه بافی، خیاطی، بسته بندی، قالی بافی و .

؛ محرومیت مردم شهرم مرا آزار می داد به همین دلیل می رفتم در مساجد و خانه های زنان که مشکل مالی داشتند و علاقه مند به آموزش بودن و این حرفه ها را آموزش می دادم بلکه زنان محروم شهرم بتوانند با حرفه خودشان بخشی از مشکلات مالی خانواده را تامین کنند.

اکنون چهار فرزند دارم که بزرگترین سرمایه زندگی من هستند و سه نفرشان هیات علمی دانشگاه ها هستند و به لطف خدا همه در مسیر انقلاب و علم و اخلاق هستند و از هر چهار نفرشان رضایت تام دارم.

در همان سال های آخر دهه هفتاد، یک تعاونی زنان روستایی در فارسان داشتیم که سال ها بود ورشکسته شده بود و بدهی زیادی داشت؛ بسیاری از دوستان هم که از دغدغه من خبر داشتند فشار آوردند و اصرار کردند که من این تعاونی زمین خورده را دست بگیرم؛ از شما چه پنهان با استرس، مسؤولیت را قبول کردم و به لطف خدا در مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این زن به تنهایی یک اداره کار و اشتغال زایی است

این زن به تنهایی یک اداره کار و اشتغال زایی است