مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 06:302020-06-12سياسي

پایگاه وحدتی دزفول نقش بسزایی در تربیت و پرورش خلبانان دارد


فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر این که پایگاه وحدتی دزفول نقش بسزایی در تربیت و پرورش خلبانان دارد، گفت: آموزش های اصولی و با برنامه ریزی صحیح، - موجب ارتقای توان رزمی نیرو می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر عزیز نصیرزاده فرمانده هوایی ارتش، با حضور در پایگاه وحدتی دزفول، ضمن بازدید از مرکز بازآماد (اورهال) هواپیمای اف 5، گردان نگهداری پهباد، گردان های 41 تاکتیکی و 43و428 آموزشی، هواپیما اف 5، میدان تیر پایگاه، شعبات ایگرس، اکسیژن، قرارگاه سربازی، منازل سازمانی، اماکن رفاهی و خدماتی تازه تأسیس این پایگاه را افتتاح کرد.

وی در جمع خلبانان و کارکنان فنی پایگاه شکاری وحدتی دزفول با بیان اینکه حضور در جمع شما کارکنان پروازی برای بنده مایه افتخار است، گفت: پایگاه وحدتی یکی از مهم ترین یگان های نیروی هوایی ارتش و از اولین ها در زمان دفاع مقدس بوده که شهدای گرانقدر و بزرگواری تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: پایگاه هوایی دزفول جز اولین یگان هایی بود که در تاریخ نیروی هوایی احداث شده و با فعالیت و پویایی که داشته باعث ایجاد انگیزه، شور و شوق در میان کارکنان این پایگاه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه وحدتی دزفول نقش بسزایی در تربیت و پرورش خلبانان دارد

پایگاه وحدتی دزفول نقش بسزایی در تربیت و پرورش خلبانان دارد