مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 08:052020-06-12بين الملل

درخواست ایرکانادا از دولت برای بازگشت به وضع عادی


بزرگترین ایرلاین کانادا از دولت این کشور درخواست کرد که با کاهش محدودیت های تردد و سفرهای هوایی به این شرکت بحران زده کمک کند تا هرچه سریعتر به وضعیت عادی بازگردد.

- بزرگترین ایرلاین کانادا از دولت این کشور درخواست کرد که با کاهش محدودیت های تردد و سفرهای هوایی به این شرکت بحران زده کمک کند تا هرچه سریعتر به وضعیت عادی بازگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کالین روینسکو، مدیر ارشد اجرایی شرکت هواپیمایی ایرکانادا با ارسال نامه ای به جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، درخواست کرد که دولت این کشور به منظور بازگشت ایرلاین های بزرگ فعال و مستقر در این کشور به حالت عادی و رشد درآمدزایی و سودآوری آنها که در شیوع گسترده و بحران پاندمی کرونا به شدت آسیب دیده اند، باید محدودیت های سختگیرانه خود را درخصوص سفرهای هوایی و تردد مسافران بین المللی کاهش دهد و از قوانین قرنطینه کنونی صرف نظر کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ به نقل از رویترز، ایر کانادا به عنوان شرکت هواپیمایی حامل پرچم کانادا و بزرگترین ایرلاین فعال و مستقر در این کشور آمریکای شمالی، به شدت از شیوع گسترده و بحران پاندمی ویروس خطرناک و مرگبار کرونا صدمه دید و میزان سودآوری و درآمدزایی آن نیز به میزان قابل توجهی سقوط کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ایرکانادا از دولت برای بازگشت به وضع عادی

درخواست ایرکانادا از دولت برای بازگشت به وضع عادی