مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 08:252020-06-12اجتماعي

نبرد معلم سختکوش با بی سوادی، در دیاری محروم + عکس


خبرگزاری فارس، ایلام - فرهنگ و شخصیت افراد جامعه مرهون معلمانی است که سختی های معلمی را با دل و جان می پذیرند و حتی در دور افتاده ترین نقاط محروم با عشقی دو چندان به آموزش و تربیت دانش آموزان محروم می پردازند، تمام این ها نشان از این است که مهربانی مرز نمی شناسد.

ماندن و دلسوزی در محروم ترین نقطه روستا که نه آبی دارد و نه برقی، نشان از ایثار و فداکاری برای فرزندان این مرز و بوم است  تا روحی تازه و سرشار از امید در آن ها بدمد، تمام رسالتش را بدون کم و کاست انجام می دهد و هیچ وقت گله ای نمی کند، او تمام امید دانش آموزان محروم است که اگر حتی یک روز نباشد دلتنگی حضورش احساس می شود.

اینجا خبری از کولر گازی، برق و آب نیست پسران این روستای عشایری بعد از مدرسه به چوپانی و دختران به کوله بری آب آن هم در چشمه های کم آب و دوری که هیچ بهداشتی ندارد، می روند.

میلاد رحیم زاده معلم فداکار اهل شهر آسمان آباد از توابع شهرستان چرداول در استان ایلام است که از محل زندگیش تا روستای عشایری ورمله واقع در دهستان زردلان مسافتی 150کیلومتری را برای تعلیم و تربیت طی می کند.

کودکان و دانش آموزان روستای ورمله زیر تیغ نظام آموزشی وی افزود: اینجا شاید تمام امید و شوق دانش آموزانش ذره ای توجه مسوولین به روستای عشایری محروم شان باشد توجه ای که اگر صورت نگیرد ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد معلم سختکوش با بی سوادی، در دیاری محروم + عکس

نبرد معلم سختکوش با بی سوادی، در دیاری محروم + عکس