مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 10:252020-06-12سياسي

دولت به طور جدی برای رفع مشکل مسکن ورود کند


دولت به طور جدی برای رفع مشکل مسکن ورود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدحسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته پردیس طی سخنانی با اشاره به شهادت امام جعفر صادق (ع) ضمن تسلیت به مناسبت این روز اظهار داشت: به همین مناسبت برنامه ها و مراسم هایی تدارک دیده شده است.

حسینی با اشاره به ولنگاری فرهنگی موجود در کشور افزود: مسائلی مانند بی حجابی ها و عروسی های آن چنانی و سکوت مردم شایسته نیست و نشان می دهند که دشمن می خواهد با نفوذ دادن بی اخلاقی ها میان مردم رخنه کند و فساد و فحشاء را ترویج دهد.

امام جمعه پردیس با انتقاد از اینکه برای مسائل فرهنگی بودجه گذاشته نمی شود و عنوان می شود که بودجه نداریم گفت: با کمال تعجب می بینیم که در موارد دیگر بودجه های کلان گذاشته می شود و به هم ریختگی و آشفتگی در بازارهای خودرو، مسکن، طلا و خودرو نشانه بی تدبیری است که این موارد خواه ناخواه مسائل فرهنگی را در بر خواهد گرفت و از دستگاه های نظارتی می خواهیم این اوضاع را سامان دهند.

وی با اشاره به اینکه دولت باید به طور جدی به موضوع مسکن ورود کند عنوان داشت: مردم خودشان به خودشان رحم کنند چرا که در بحث اجاره خانه می بینیم که گاهاً طلب افزودن 5 برابری اجاره ها مطرح می شود لذا از قوه قضاییه و دادستانی می خواهیم به عنوان مدعی العموم به این موارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به طور جدی برای رفع مشکل مسکن ورود کند

دولت به طور جدی برای رفع مشکل مسکن ورود کند