مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 10:452020-06-12فناوري

هشدار پلیس: مراقب «کلاهبرداری» از طریق آزمایش کرونا باشید!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ ایمان مرادی فرماندهی انتظامی شهرستان روانسر در این خصوص، اظهار داشت:در فضای مجازی مشاهده شده است، - هشدار پلیس: مراقب کلاهبرداری از طریق آزمایش کرونا باشید! هشدار پلیس درباره کلاهبرداری با نام کرونا پلیس نسبت به سوءاستفاده و کلاهبرداری تحت عنوان کرونا هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ ایمان مرادی فرماندهی انتظامی شهرستان روانسر در این خصوص، اظهار داشت:در فضای مجازی مشاهده شده است، مجرمان سایبری با انتشار لینک ها و برنامه های جعلی تحت عنوان تست و غربال گری کرونا به دنبال دسترسی به اطلاعات خصوصی کاربران و یا کلاهبرداری از آنان هستند؛ از این رو توصیه می شود ایمیل های ناشناس با موضوع کرونا و موارد مرتبط را باز نکنید.

وی افزود: بسیاری از اپلیکیشن های تست کرونا جعلی بوده و حاوی بد افزار است؛ لذا تنها از سایت رسمی وزارت بهداشت استفاده کنید و مراقب خریدهای اینترنتی مواد شوینده و ضد عفونی کننده از سایت های جعلی باشید.

سرهنگ مرادی خاطر نشان کرد: از اعتماد به منابع خبری نامعتبر و انتشار اخبار جعلی و شایعات پرهیز کنید؛ همچنین مراقب پیامک های جعلی جمع آوری کمک برای بیمارستان ها و مراکز خیریه باشید و از وارد کردن شماره ملی، شماره تماس و سایر اطلاعات محرمانه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس: مراقب «کلاهبرداری» از طریق آزمایش کرونا باشید!

هشدار پلیس: مراقب «کلاهبرداری» از طریق آزمایش کرونا باشید!