مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 11:152020-06-12اقتصادي

میراث فرهنگی به وعده های خود عمل کند/ کمپ گردشگری سد ستارخان اهر در حال تخریب


فرماندار شهرستان اهر با اشاره به توافقات انجام شده طی سال 97 در خصوص ایجاد موزه های مردم شناسی، عاشیقلار، سنگ نگاره، بازار، تعلیم و تعلم در شهرستان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اهر زاهد محمودی امروز در کار گروه گردشگری میراث فرهنگی و صنایع دستی بر ضرورت تقویت زیرساخت های گردشگری و حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی و توسعه صنایع دستی منطقه تاکید کرد.

وی با اشاره به توافقات انجام شده طی سال 97 در خصوص ایجاد موزه های مردم شناسی، عاشیقلار، سنگ نگاره، بازار، تعلیم و تعلم در شهرستان، خواستار پیگیری جدی از طرف سازمان میراث فرهنگی و نهادهای متولی و تحقق وعده های داده شده شد.

وی از دیگر مطالبات شهروندان را توجه ویژه مسئولان امر به مرمت و بازسازی باغ مزار شیخ شهاب الدین اهری به عنوان نماد میراث فرهنگی استان و منطقه ارسباران اعلام کرد و با اشاره به آسیب قسمتی از ایوان بقعه و نفوذ آب و احتمال تسری به سایر قسمت های ساختمان خواستار تسریع در اقدامات پیشگیرانه مرمتی در این زمینه شد.

این مقام مسئول با اشاره به مطالبه اقشار مختلف جامعه  بویژه اهالی فرهنگ و هنر و قلم شهرستان در ثبت جهانی اثر ویژه تاریخی ارسباران بقعه شیخ شهاب الدین محمود اهری و پیشنهاد مدیرکل سابق میراث فرهنگی مبنی بر راه اندازی پایگاه ملی شیخ شهاب الدین، ستاد راهبردی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث فرهنگی به وعده های خود عمل کند/ کمپ گردشگری سد ستارخان اهر در حال تخریب

میراث فرهنگی به وعده های خود عمل کند/ کمپ گردشگری سد ستارخان اهر در حال تخریب