مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 11:502020-06-12سياسي

قیام مردم آمریکا در ساختار حکومتی آن ترک های عمیقی ایجاد می کند


قیام مردم آمریکا یک زلزله بسیار سنگین و قدرتمندی بود که در ساختار حکومتی و اجتماعی آمریکا ترک های عمیقی را ایجاد خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر گلپایگان با تسلیت شهادت امام صادق(ع) اظهار داشت: امام صادق(ع) در راه اندازی نهضت علمی و شکوفا کردن علوم قرآنی و دینی و پرورش انسان های فرهیخته که هر کدام در دفاع از اسلام و مبانی اسلام نقش داشتند، بی نظیر عمل کرد.

امام جمعه گلپایگان گفت: امام صادق(ع) زمینه های فکری و اجتماعی را برای سقوط بنی امیه(ع) فراهم کرد و به نقطه ای رسید که پیروزی مکتب اهل بیت(ع) و سقوط بنی امیه حتمی شد منتها حکومت فرصت طلب بنی عباس به علت غفلت ها وارد عرصه شدند و بنی امیه را برکنار و خود عهده دار حکومت شدند.

کرامتی ادامه داد: این فرصت طلبی ها هر حکومتی را تهدید خواهد کرد، وقتی انقلاب پیروز و جمهوری اسلامی حاکم شد جریان ملی و مذهبی با استفاده از شرایط انقلاب را در دست گرفته بودند منتها با هوشیاری امام نتوانستند حاکم شوند.

وی در رابطه با اوضاع آشفته آمریکا، افزود: اوضاع آشفته در آمریکا با کشته شدن یک سیاه پوست آمریکایی شروع شده است و اکنون شاهد موج اعتراضات هستیم که اقشار مختلف مردم در علیه تبعیض نژاد پرستی نهادینه شده است البته نه ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام مردم آمریکا در ساختار حکومتی آن ترک های عمیقی ایجاد می کند

قیام مردم آمریکا در ساختار حکومتی آن ترک های عمیقی ایجاد می کند