مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 12:052020-06-12سياسي

سلاطین سکه دهنده و خودرو دهنده هم دستگیر شوند


ضمن سپاسگزاری از قوه قضاییه باید بگوییم شما سلطان سکه گیر و سلطان خودرو گیر را دستگیر کرده اید، خواهش می کنیم سلطان های سکه دهنده و سلطان های خودرو دهنده را بگیرید تا بتوانیم مردم نفس راحتی بکشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه نطنز ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: در این ایام شاهد فوت دبیرکل سابق جهاد اسلامی فلسطین بودیم، شخصیتی که در پیام مقام معظم رهبری تعبیر نزدیک به شهادت از وی شد.

امام جمعه نطنز افزود: نقش ارزنده این شخصیت این بود که در جنگ 22 روزه غزه، جنگ 8 روزه و جنگ دو روزه، رژیم صهیونیستی را به زانو درآورد و در جهاد اسلامی در نقش فرمانده ظاهر شد و پایبندی عجیبی به امام و مقام معظم رهبری و حزب الله لبنان داشت و حس می شود بیماری وی هم به علت حمله بیوتروریسم رژیم صهیونیستی بود.

وی افزود: در سال 92 هجری مسلمانان با وحدت توانستند سرزمین آندلس را فتح کنند و بعد از هشت قرن مجدداً این سرزمین را از دست دادند، آنچه باعث فتح سرزمین شد وحدت مسلمانان بود و آنچه دشمن با نقشه آن را پس گرفت بحث ترویج فساد در بین مسلمانان بود.

یعقوبی اذعان کرد: یکی از راه هایی که دشمن توانست در آن روز سرزمین آندلس را پس بگیرد ترویج بی اخلاقی، بی ادبی، بی عفتی و بی حجابی بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلاطین سکه دهنده و خودرو دهنده هم دستگیر شوند

سلاطین سکه دهنده و خودرو دهنده هم دستگیر شوند