مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 16:102020-06-12حوادث

آتش سوزی در ارتفاعات سبزپوشان شیراز مهار شد


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس گفت: آتش سوزی مراتع ارتفاعات سبزپوشان منطقه ظفرآباد شیراز با تلاش نیروهای امدادی و مردم محلی پس از دوشبانه روز مهار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس؛ شهرام منتصری اظهار داشت: آتش سوزی مراتع ارتفاعات سبزپوشان بعد از دو روز تلاش نیروهای مردمی، سپاه، ارتش، بسیج، محیط زیست، منابع طبیعی و دیگر دستگاه ها و ادارات که از روز چهارشنبه 21 خرداد آغاز شده بود به طور کامل مهار شد.

وی افزود: از روز نخست نیروهای امدادی منابع طبیعی از شهرستان شیراز و کوار با همه امکانات برای اطفای حریق در محل حادثه حضور داشتند که در این حادثه آتش سوزی متاسفانه دو تن از نیروهای منابع طبیعی مصدوم شدند.

منتصری ادامه داد: برای اطفای حریق ارتفاعات سبزپوشان با هماهنگی فرماندهی یگان حفاظت جنگل های کشور 2 فروند بالگرد اعزام شد.

وی بیان کرد: این آتش سوزی با مشارکت شبانه روزی بیش از 300 نفر از نیروهای مردمی و امدادی مهار شد و هم اکنون در حال پایش نهایی محل هستند.

منتصری علت این آتش سوزی را عامل انسانی اعلام کرد و گفت: در مهار این آتش تمام امکانات خود را به کار گرفتیم، اما به دلیل پوشش متراکم گیاهی در منطقه شرایط اطفاء حریق بسیار دشوار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در ارتفاعات سبزپوشان شیراز مهار شد

آتش سوزی در ارتفاعات سبزپوشان شیراز مهار شد