مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 02:352020-06-12سياسي

خرسندی «مافی» از راه اندازی «مراکز مشاوره» در دادگاه های خانواده


رییس فراکسیون خانواده مجلس دهم با تشکر از قوه قضاییه برای اقدام جهت راه اندازی مراکز مشاوره دادگاه های خانواده، گفت: با مشاوره هایی که این مراکز می دهند، - خرسندی مافی از راه اندازی مراکز مشاوره در دادگاه های خانواده رییس فراکسیون خانواده مجلس دهم با تشکر از قوه قضاییه برای اقدام جهت راه اندازی مراکز مشاوره دادگاه های خانواده، گفت: با مشاوره هایی که این مراکز می دهند، می توان از رشد آمار طلاق جلوگیری و رسیدگی بهتری به مسائل مربوط به زنان، کودکان و خانواده کرد.

پروانه مافی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مواد قانون حمایت از خانواده اظهار کرد: ایجاد مراکز مشاوره ای در کنار دادگاه خانواده در این قانون وجود دارد، اما این مراکز از سال 91 ایجاد نشده بود.

ما در فراکسیون خانواده مجلس دهم دنبال ایجاد این مراکز بودیم زیرا اعتقاد داشتیم با مشاوره هایی که این مراکز می دهند، می توان از رشد آمار طلاق جلوگیری و رسیدگی بهتری به مسائل مربوط به زنان، کودکان و خانواده کرد.

این مراکز می توانند به قضات در زمان رای دادن کمک خوبی کنند.

وی ادامه داد: در نشست با رییس قوه قضاییه و قضات دادگاه های خانواده تاکید می کردیم که نبود مراکز مشاوره در کنار دادگاه های خانواده موجب افزایش طلاق می شود؛ زیرا بسیاری از طلاق ها به خاطر عدم اطلاع از مسائل حقوقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرسندی «مافی» از راه اندازی «مراکز مشاوره» در دادگاه های خانواده

خرسندی «مافی» از راه اندازی «مراکز مشاوره» در دادگاه های خانواده