مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 02:352020-06-12اجتماعي

تشکیل بیش از 1700 فقره پرونده تخریب و تصرف اراضی در لرستان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از تشکیل بیش از 1700 فقره پرونده تخریب و تصرف اراضی ملی در استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از تشکیل بیش از 1700 فقره پرونده تخریب و تصرف اراضی ملی در استان خبر داد.

شیرزاد نجفی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به منظور حفاظت و پیشگیری از تخریب منابع و اراضی ملی هماهنگی خوبی بین دستگاه قضا و اداره کل منابع طبیعی لرستان وجود دارد.

وی ادامه داد: سال گذشته بیش از 1700 فقره پرونده تخریب و تصرف اراضی ملی داشتیم که دستگاه قضا به تمام آنها ورود کرد و آرای بسیار محکم و قدرتمند به منظور خلع ید اراضی ملی صادر کرده است.

نجفی با اشاره به برخی اراضی در حریم آبشارهای استان گفت: برخی اراضی در حریم آبشارها به ویژه نوژیان جزو مستثنیات بود که زمانی قانونگذار آنها را به عنوان مستثنیات لحاظ کرده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان عنوان کرد: بیش از یک هکتار از اراضی اطراف آبشار نوژیان تحت تملک مردم بوده و آنان از طریق دستگاه قضا رای گرفته و مالک شدند و ما نمی توانیم در جایی که مردم رای گرفتند و مستثنیات است ورود پیدا کنیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان بیان کرد: در سایر نقاط تفرجگاهی و جنگلی استان نیز لکه هایی داریم که به عنوان اراضی کشاورزی مردم قلمداد شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل بیش از 1700 فقره پرونده تخریب و تصرف اراضی در لرستان

تشکیل بیش از 1700 فقره پرونده تخریب و تصرف اراضی در لرستان