مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 03:052020-06-12اجتماعي

از افزایش حجم زباله ها در شرایط کرونایی تا چندبرابر شدن کار محیط زیست


معاون محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه کار محیط زیست طی ماه های اخیر و با شیوع بحث کرونا چندین برابر شد، گفت: بر فعالیت مراکز درمانی نظارت عالی داریم تا شاهد تبعات ناگوار نباشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مازندران باتوجه به داشتن جاذبه های طبیعی و گردشگری همواره مورد توجه گردشگران از تمامی نقاط کشور بوده ولی حضور میلیونی مسافران به این دیار سبز مشکلاتی به همراه دارد از جمله اینکه رهاورد این سیر و سفر زباله است.

این استان سرسبز که چیزی از زیبایی کم ندارد و از سویی دریا، از طرف دیگر جنگل و از طرف دیگر سلسله جبال البرز آن را احاطه کرده است سامان دهی زباله مشکلاتی را برای این استان ایجاد کرده چرا که هر نقطه از این استان سرسبز اگر برای بحث زباله در نظر گرفته شود خود مشکلاتی به همراه دارد.

  در حال حاضر این زباله است که در قلب جنگل های بکر، ساحل زیبا و مناطق دشتی استان رهاسازی می شود که بحث شیرابه ها و مسائل دیگر مشکلات زیست محیطی دیگری به همراه دارد که اگر در این زمینه تدبیری جدی اندیشیده نشود باید منتظر فاجعه ای در شمال باشیم، شمالی که از زیبایی کم ندارد ولی به دلیل مشکلات زیست محیطی ناشی از زباله در زباله ها غرق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افزایش حجم زباله ها در شرایط کرونایی تا چندبرابر شدن کار محیط زیست

از افزایش حجم زباله ها در شرایط کرونایی تا چندبرابر شدن کار محیط زیست