مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 03:152020-06-12سياسي

کمپ گردشگری فندقلوی شهرستان اهر بلاتکلیف است


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: کمپ گردشگری فندقلوی شهرستان اهر همچنان بلاتکلیف مانده و هیچ تصمیمی در رابطه با نحوه استفاده از بزرگ ترین سایت گردشگری اهر گرفته نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محرم زاده دیشب در جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اهر اظهار داشت: تصمیم گیری ها زمانی به نتیجه می رسد که اقدام عملی داشته باشیم، تشکیل جلسات صرف این که بندهایی مصوب و از اجرای آن اطمینان نداشته باشیم راه گشا نیست، به نظرم اگر تنها چند مصوبه در جلسات داشته باشیم و پیگیری اجرای این مصوبات بهتر می توانیم به نتایج مثبت دست یابیم.

وی افزود: همه مدیران استانی و شهرستانی به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان اهر و منطقه قره داغ اذعان می کنند و معتقدند با داشتن ظرفیت ها در حوزه های مختلف، متأسفانه عقب ماندگی هایی نیز دارد، با این شرایط چرا از ظرفیت ها برای توسعه شهرستان و منطقه تاکنون استفاده نشده است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس ادامه داد: ثبت جهانی بقعه شیخ شهاب الدین اهری می تواند نتایج مثبتی برای شهرستان اهر و به تبع منطقه قره داغ داشته باشد و هماهنگی بین بخشی در این زمینه نیز بر عهده فرماندار شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپ گردشگری فندقلوی شهرستان اهر بلاتکلیف است

کمپ گردشگری فندقلوی شهرستان اهر بلاتکلیف است