مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 03:252020-06-13حوادث

تولد بیستمین نوزاد به روش(Ivf) در گچساران


سرپرست بیمارستان بی بی حکیمه گچساران از تولد بیستمین نوزاد به روش آی وی اف(Ivf) به روش لقاح آزمایشگاهی در این بیمارستان خبر داد.

-  پردیس بخشایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران از تولد بیستمین نوزاد به روش آی وی اف(Ivf)  به روش لقاح آزمایشگاهی  در بیمارستان بی بی حکیمه گچساران خبر داد.

 وی با بیان اینکه مرکز ای وی اف (( روش لقاح آزمایشگاهی)) در دی ماه سال 97 فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود:  تولد این نوزاد در این مرکز به عنوان موفقیت بزرگی به شمار می رود.

سرپرست بیمارستان بی بی حکیمه گچساران ادامه داد: مادر نوزاد خانمی 30 ساله است که با گذشت 10 سال از ازدواج وی و عدم بارداری و بعد از انجام درمان های متعدد و نگرفتن نتیجه در نهایت با استفاده از روش لقاح به صورت آزمایشگاهی موفق به بارداری و تولد نوزاد دختر شده و خود و نوزاد وی در سلامت کامل به سر می برند.

 بخشایی ابراز کرد: مرکز درمان ناباروری بیمارستان بی بی حکیمه (س)  به عنوان نخستین مرکز دولتی در استان با تعرفه دولتی و با 85 درصد تخفیف خدمات ویژه ای به مراجعه کنندگان ارائه می دهد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، روش درمان ناباروری IVF یا لقاح آزمایشگاهی شیوه ای پزشکی است که در آن سلول تخمک بالغ از زن گرفته شده و با اسپرم مرد در خارج از بدن لقاح می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد بیستمین نوزاد به روش(Ivf) در گچساران

تولد بیستمین نوزاد به روش(Ivf) در گچساران