مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 03:502020-06-13اجتماعي

750 دانش آموز با نیاز ویژه در پویش ورزش در خانه شرکت کردند


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از استمرار فعالیت تربیت بدنی دانش آموزان با نیاز ویژه در ایام تعطیلی مدارس با اجرای پویش ورزش در خانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی کردستان، خلیل رنجبر با برشمردن ورزش خانگی بعنوان راهکاری برای تقویت ایمنی بدن و مبارزه با ویروس کرونا، گفت: به منظور گسترش ورزش، ایجاد انگیزه، حفظ نشاط و شادابی دانش آموزان پویش ورزش در خانه از تاریخ 15 اسفند 98 تا 23 خرداد ماه 99 در مدارس مجازی استان اجرا شد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به فعالیت بدنی و اجرای برنامه های پیشگیری از کم تحرکی دانش آموزان با نیاز ویژه، اظهار داشت: از طریق مدارس مجازی و کانال های ارتباطی انجام حرکات ورزشی دانش آموزان در منزل پیگیری و ترویج داده شد.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان افزود: فعالیت های ورزشی باید متناسب با سن و جنسیت دانش آموز باشد و قابلیت تمرین در محیط خانه را داشته باشد و سیستم ایمنی بدن دانش آموزان را تقویت کند.

رنجبر ادامه داد: در این ایام که ماندن در خانه یکی از راهکارهای اصلی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است، دانش آموزان می توانند با حرکاتی ساده همچون دراز و نشست یا حرکات کششی با همراهی والدین در محیط خانه ورزش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

750 دانش آموز با نیاز ویژه در پویش ورزش در خانه شرکت کردند

750 دانش آموز با نیاز ویژه در پویش ورزش در خانه شرکت کردند