مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 04:152020-06-13فرهنگي

«عمو دردسر»؛ قصه هایی که نویسنده، زیسته است


اگر کسی نویسنده کتاب «عمو دردسر» را بشناسد، می داند که چنین شخصیت هایی که قابلیت داستانی دارند، در شفاهیات او فراوان اند؛ ولی برای نوجوان امروز که خانواده اش در کم ترین رفت و آمد با خویشان هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب عمو دردسر نوشته حمیدرضا داداشی به تازگی از سوی نشر پیدایش منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

داداشی که بیش تر با کتاب عزیز خانم شناخته می شود، پشت دیوار مدرسه ، سر خیابان منتظرم باشید و یکی بود، یکی نبود (سفرنامه عمره) را هم در کارنامه دارد، اما او به موازات فعالیت در عرصه نویسندگی، حرفه ویراستاری و روزنامه نگاری را نیز پیگیری کرده است.

عمو دردسر حاوی 6 داستان کوتاه به هم پیوسته است که شخصیتی به نام نوید (که البته عمو دردسر او را هوشنگ صدا می کند) بازیگر اصلی آن است.

او مثل خیلی از نوجوانان، می خواهد توانایی های خود را به همه اثبات کند، اما در مسیر اثبات استعدادهای خود با چالش هایی مواجه می شود.

داداشی 49 ساله از آن دست نویسندگانی است که عمده نوشته هایشان را زیسته اند.

پیش از او و در میان نویسندگان حال حاضر حوزه ادبیات نوجوان، محمد میرکیانی را می شود مثال زد که دست بر قضا با داداشی، اشتراکاتی هم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عمو دردسر»؛ قصه هایی که نویسنده، زیسته است

«عمو دردسر»؛ قصه هایی که نویسنده، زیسته است