مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 04:352020-06-13سياسي

گردشگران راه خانه مسافرهای مجاز کرمانشاه را بلد می شوند


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از اتخاذ تصمیماتی به منظور تنگ کردن عرصه برای فعالیت خانه مسافرهای غیرمجاز سطح استان خبر داد.

- گردشگران راه "خانه مسافرهای" مجاز کرمانشاه را بلد می شوند ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از اتخاذ تصمیماتی به منظور تنگ کردن عرصه برای فعالیت خانه مسافرهای غیرمجاز سطح استان خبر داد.

علی صابر در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به تبعات منفی فعالیت خانه مسافرهای غیرمجاز در سطح استان، اظهارکرد: هر چند درحال حاضر بیش از 50 خانه مسافر دارای مجوز در استان فعالیت می کنند، اما در مقابل تعداد زیادی هم خانه مسافر غیرمجاز داریم که فعالیت آنها مشکلات امنیتی، اجتماعی، فرهنگی و صنفی را بدنبال دارد.

وی به تشدید اقدامات برای شناسایی خانه مسافرهای غیرمجاز سطح استان از ابتدای امسال اشاره کرد و گفت: متاسفانه علیرغم فعالیت های گسترده ای که برای شناسایی این مراکز اقامتی غیرمجاز داریم، اما به دلیل وجود پاره ای مشکلات کماکان شاهد ادامه فعالیت آنها هستیم.

معاون گردشگری استان اضافه کرد: براساس مصوبه سال 1394 هیات وزیران، ادارات کل میراث فرهنگی موظف هستند پس از شناسایی تاسیسات گردشگری غیرمجاز، آنها را به پلیس اماک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگران راه خانه مسافرهای مجاز کرمانشاه را بلد می شوند

گردشگران راه خانه مسافرهای مجاز کرمانشاه را بلد می شوند