مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 05:002020-06-13اقتصادي

پوشش دیجیتال یکی از مهم ترین تقاضاهای مردم سیستان و بلوچستان است


مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان گفت: یکی از مهم ترین نیازها و تقاضاهای مردم این استان پوشش دیجیتالی ایستگاه های تلویزیونی و رادیویی است.

- محمود کردستانی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: برطرف کردن نیازهای مردم برای ما یک اولویت است که برای رسیدن به این هدف حمایت تمام مسئولان استان سیستان و بلوچستان را نیازمندیم.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان بیشترین تعداد ایستگاه ها و فرستنده ها در کشور را به خود اختصاص داده است، افزود: در حال حاضر 419 ایستگاه تلویزیونی در کل استان داریم که از این مجموع 4 فرستنده پرقدرت، 14 فرستنده متوسط قدرت و 403 فرستنده کم قدرت است.

مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه میزان پوشش رادیویی در استان 100 درصد است، ادامه داد: در حال حاضر 6 ایستگاه رادیویی و 24 فرستنده رادیویی در سطح استان سیستان و بلوچستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه 94 درصد جمعیت سیستان و بلوچستان در حال حاضر تحت پوشش شبکه دیجیتال قرار دارند، گفت: یکی از خواسته ها و نیازهای اساسی مردم استان در کنار سایر کمبودها موضوع راه اندازی و تقویت ایستگاه های دیجیتال است که برای پوشش 100 درصدی نیازمند تلاش و همت مسئولان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش دیجیتال یکی از مهم ترین تقاضاهای مردم سیستان و بلوچستان است

پوشش دیجیتال یکی از مهم ترین تقاضاهای مردم سیستان و بلوچستان است