مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 05:002020-06-13سياسي

دور شهرستانی و استانی مسابقات قرآن برگزار می شود/ احتمال لغو مسابقات بین المللی


رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه درخصوص برگزاری مسابقات قرآن در سال جاری گفت: مراحل شهرستانی و استانی مسابقات سراسری قرآن در زمان مقرر برگزار می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس مهلت نام نویسی برای شرکت در مسابقات سراسری قرآن کریم روز 16 خردادماه به پایان رسید و این مهلت توسط سازمان اوقاف و امور خیریه تمدید نشد.

برگزاری مراحل شهرستانی و استانی مسابقات قرآن در زمان مقرر مهدی قره شیخلو رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: مهلت نام نویسی مسابقات به پایان رسیده و در حال برنامه ریزی برای برگزاری مراحل شهرستانی و استانی مسابقات سراسری قرآن کریم هستیم.

وی ادامه داد: مراحل شهرستانی و استانی با رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان های مقرر برگزار می شود، البته ممکن است در برخی شهرها تغییراتی در زمان بندی داشته باشیم اما رقابت ها در سر جای خود برگزار خواهد شد.

مسابقات کشوری در صورت برگزاری مسابقات بین المللی اجرا می شود وی درخصوص برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم گفت: در این زمینه باید تصمیم گیری شود که آیا این مسابقات را برگزار کنیم یا نه، زیرا با توجه به شیوع ویروس کرونا مسابقات بین المللی قرآن کریم به تعویق افتاده و ممکن است این تعویق نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور شهرستانی و استانی مسابقات قرآن برگزار می شود/ احتمال لغو مسابقات بین المللی

دور شهرستانی و استانی مسابقات قرآن برگزار می شود/ احتمال لغو مسابقات بین المللی