مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 05:152020-06-13سياسي

طرح «ازدواج اجباری» در مجلس مطرح نیست/عده ای دنبال ایجاد حاشیه برای مجلس هستند


طرح های «ازدواج اجباری» و «تغییر نام فرودگاه مهرآباد» در مجلس مطرح نیست و عده ای با طرح این مباحث به دنبال ایجاد حاشیه برای مجلس هستند.

- عضو هیئت رییسه مجلس گفت: طرح های ازدواج اجباری و تغییر نام فرودگاه مهرآباد در مجلس مطرح نیست و عده ای با طرح این مباحث به دنبال ایجاد حاشیه برای مجلس هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد امیرآبادی فراهانی امروز(شنبه) در گفتگویی در واکنش به مطرح شدن طرح های ازدواج اجباری و تغییر نام فرودگاه مهرآباد ، گفت: چنین طرح هایی در مجلس تدوین و امضا نشده و همچنین به هیئت رییسه ارسال نشده است.

وی درباره طرح تغییر نام فرودگاه مهرآباد به نام شهید سلیمانی ، افزود: برخی از دوستان صحبت هایی در این باره مطرح کردند اما این مسئله جزو وظایف مجلس نیست و در حیطه وظایف وزارت راه و شهرسازی است.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح ازدواج اجباری در مجلس مطرح نشده و حتی هیچ یک از نمایندگان در این باره صحبت نکرده اند و قاعدتاً چنین طرحی نداریم.

امیرآبادی فراهانی ضمن انتقاد از کسانی که به دنبال ایجاد حاشیه برای مجلس هستند، تاکید کرد: مردم در این دوره با امید به مجلس یازدهم رأی دادند و دنبال آن بودند که این مجلس در خدمت مردم باشد و برای آنان کار کند اما برخی افراد از ابتدا می خواهند برای مجلس یازدهم حاشیه ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «ازدواج اجباری» در مجلس مطرح نیست/عده ای دنبال ایجاد حاشیه برای مجلس هستند

طرح «ازدواج اجباری» در مجلس مطرح نیست/عده ای دنبال ایجاد حاشیه برای مجلس هستند