مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 05:202020-06-13سياسي

برای استفاده درست از بوستان ارتش باید پروتکل تدوین شود


برای استفاده درست و منطقی از همه پتانسیل موجود در پادگان 06 باید پروتکل درستی تدوین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس زهرا صدراعظم نوری رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه بازدید از اراضی پادگان 06 که قرار است بوستان ارتش باشد گفت: باید برای استفاده درست از بوستان ارتش یک پروتکل درست تدوین شود.

وی همچنین به ضرورت مدیریت یکپارچه برای ساماندهی و ساخت بوستان اشاره کرد و گفت: نمی شود مدیریت هر بخش این مجموعه دست یک سازمان و نهاد باشد.

نوری گفت: نمی شود در بوستان را باز کرد و همزمان هزار کارگر را هم داخل بوستان مشغول به کار کرد زیرا مشکلاتی از نظر ایمنی ایجاد خواهد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: آنگونه که ما شنیده ایم قرار بوده است که ارتش هزینه مربوط به طراحی و اجرای بوستان را متقبل شود.

وی ادامه داد: باید تلاش شود تا 35 هکتار سپرده شده به شهرداری طراحی درست و همراه با مطالعه ای داشته باشد و مبنای مطالعات هم عرصه های موجود باشد.

نوری افزود: فضاهای موجود در این بوستان گرچه در برخی مواقع مخروبه است اما در پاره دیگر بسیار ارزشمند بوده و باید از تخریب آن جلوگیری شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید به بهسازی این مکان ها کمک کرده و اینگونه نباشد که ما هر جا رسیدیم یک بولدوزر بندازیم و بنای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای استفاده درست از بوستان ارتش باید پروتکل تدوین شود

برای استفاده درست از بوستان ارتش باید پروتکل تدوین شود